Seans med Elisabeth Ellidotter och Annika Westerling

kl. 18.45 söndagen den 8 december

Hjärtligt välkomna till en storseans med dessa glada och härliga medier. De kommer att ta kontakt med andevärlden och bevisa att livet fortsätter efter döden.

Annika Westerling har sedan barnsben haft kontakt med andevärlden, men hon lärde sig tidigt att det var något som hon skulle hålla för sig själv. När hon blev äldre ville hon lära sig att hantera sin förmåga. Annika blev certifierad 2020 och har sedan dess arbetat som medium och healer. Annika är styrelsemedlem i vår förening SSF. Hon anser att det är en ynnest att få hjälpa människor med vägledning och kontakt  från andra sidan.

Elisabeth Ellidotter kände tidigt i livet av framtida händelser. I vuxen ålder tog hon tag i sitt kall kring andlighet och medialitet och läste mängder av litteratur och så småningom utbildade hon sig till medium och är sedan många år ett certifierat medium och healer.  Sitt mediumskap och sin andliga gåva förvaltar Elisabeth med största respekt och kärlek.  Hennes ledstjärna är ljus och kärlek.

Vid kvällens storseans öppnar dörrarna kl. 18:00 och stänger kl. 18:45.
Entré för medlemmar 100 kr och 200 kr för dig som inte är medlem ännu. Betala med kontanter eller Swish!