Storseans med Carolina och Maria

Kl. 14.00 Söndagen den 20 oktober

Det är med glädje vi hälsar Carolina Exell och Maria Karlsson välkomna till SSF.
Carolina Exell bor i Bergby som ligger ca 3 mil norr om Gävle. Carolina är verksam som spiritualistiskt medium och andlig healer. Hon erbjuder seanser, mediala vägledningar, privatsittningar, mediala cirklar mm. Carolina har utbildat sig till medium vid Mithera Development Spiritualistiska Centret i Sverige och Arthur Findlay Collage i England. Carolina vill dela med sig, hjälpa sina medmänniskor att växa och se sin egen kraft. Därmed kommer hon att tacksamt arbeta med andevärlden, som besitter så mycket visdom och som även de vill hjälpa oss i jordelivet.
Mer info hittar du på www.mediumcarolina.se

Maria Karlsson bor utanför Uppsala. Hon har också utbildat sig till medium hos Mariatherese Bohman Agerhill i Uppsala. Maria håller seanser, arbetar med andlig healing samt erbjuder vägledning genom kort. Maria har alltid varit känslig för energier, vilket hon har fått förståelse för genom de olika andliga utbildningar hon gått. Nu kan hon styra vilka energier hon släpper in och när. Något Maria brinner lite extra för är att få vara länken mellan andevärlden och mottagaren. Den healing som uppstår då hon är länken är helt fantastisk. Att få jobba i ljuset och kärlekens energi är otroligt vackert och hedersamt. Vill du läsa mer om Marias verksamhet, så hittar du henne både på FB och Instagram.”Marias Healing With Spirits”.
Alla är hjärtligt välkomna till en eftermiddag i varm gemenskap med andevärlden!

Vi öppnar dörrarna kl.13.15 och stänger dem kl.14.00. Entré för medlemmar 100kr och 200kr för dig som inte är medlem ännu. Betala med kontanter eller Swish.